Page 6 - Alpha-Pharma
P. 6
Alpha-Pharma
MODULET ALPHA-PHARMA?
• FIDELITY CARD (KARTA E KLIENTIT)
Implementim tjetër i rëndësishëm i përket “Kartës së Klientit”, e cila është zhvilluar me një kujdes të veçantë duke
patur parasysh: se sa e vështirë është të zhvillosh klientelën, ti mbash ata të azhornuar dhe të interesuar me
medikamentet/produktet tuaja, shitjen e stockut, zhvillimin e strategjive të mirë shënjestruara marketingu etj.
Proçedura vendos në dispozicion të përdoruesit funksione komplekse dhe fleksibël për: menaxhimin e anagrafit
të klientit, menaxhimin e promocioneve dhe ofertave të ndryshme si në formë uljesh ose në formën e dhuratave
me grumbullimin e një sasie të konsiderueshme pikësh.
Kompania Farmaceutike mund të menaxhojë kalendarin e promocioneve dhe njoftimet automatike për klientët
nëpërmjet kanaleve të komunikimit të disponueshëm në sistem.